Newest Post

// Posted by :Dreams Keeper // On :iunie 27, 2009

Ma aflu la tara, la bunicii din partea mamei. In curtea casei, spre pivnita se afla o intrare spre pivnita, unde decid sa intru. In acea incapere se mai aflau alte camere ascunse, dar vizibile.

Pe peretii camerelor se aflau usi vechi si pline de praf, dandu-mi seama ca ma aflu intr-un mormant, dovada fiind peretii cu hieroglife.
Nu era orice mormant, ci un cimitir al mormintelor, cunoscut numai de morti. In mormantul acela lumina era slaba, deoarece era produs de cateva torte aprinse pe peretii prafuiti.

Decid sa merg mai departe, indiferen ca simteam entitati si pasi ciudati. Desii nu mi-se facea frica, am decis sa-mi continui drumul, pana ce am vazut o lumina care ducea spre iesirea din mormant.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

// Copyright © Paznicul Viselor //Paznicul Viselor//Powered by Blogger // Edit by PV //